Významným krokem kromě budování vlastní značky a produkce byl rozvoj společnosti, tak jsme se octli v roce 2012 konečně ve vlastním – zchátralém historickém statku u Prahy - a zahájili vánoční sezónu ve Vánočním dvoře Dobrovíz s prvním příběhem a slavnostním rozsvícením, abychom představy o citlivém prostředkování vánoční zvěsti rozšířili i o kamenný obchod a adventní život.
Od roku 2013 jsme založili tradici, kterou jsme přenášeli i do obcí a měst, konečně i do obchodních center. Ve Frankfurtu nad Mohanem jsme se přesvědčili, že i malá česká společnost může nabídnout poetickou dekoraci, aniž by vyžadovala zvláštní kulturní pochopení. Originalita příběhů, koncepční přístup a nároky na sebe sama v podobě spolehlivých služeb potvrzovala dobrou cestu, kterou se snažíme proměňovat s vkusem a citem vánoční čas ve světě kolem nás.
